dinsdag 18 juni 2013

Whoop Whoop, eindelijk vakantie!

Vandaag is mijn eerste dag van de vakantie! Na een heel jaar ploeteren op een studie die toch niet helemaal mijn ding was, ben ik nu eindelijk klaar! Gisteren heb ik mijn Propedeuse examen gehaald, en daarmee is mijn eerste jaar afgerond! (Op nog één cijfer van een behoorlijk langzame leraar na dan). Mijn vakantie is begonnen, en dat betekent: Veel zon, veel luieren, veel lezen, maar ook veel werken: Ik ben van plan mijn toekomstige webshop deze vakantie te openen! Spannend!
(Ik zie nu pas dat iedere zin die ik heb getypt eindigt met een !.. Dat laat wel zien hoe blij ik ben, toch?)

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide