vrijdag 7 juni 2013

TAG: First things

Deze tag heb ik van Carlijn. Het is een tag over alle 'eerste dingen', dus het eerste wat je doet als je wakker wordt, wat je doet na school, dat soort dingen. Ik vind hem heel tof, en jullie hopelijk ook! Overnemen mag natuurlijk altijd!


Eerste ding dat je doet als je 's ochtends wakker wordtTelt mezelf omdraaien en dan nog een halfuurtje slapen ook? Nee, als ik uit bed ga, zet ik altijd als eerste m'n verwarming aan, en vervolgens m'n laptop. Dan ga ik naar de wc, dan check ik of mijn laptop al opgestart is (Dat is eigenlijk nooit het geval), en dan ga ik aankleden, lenzen in doen, m'n haar doen, tanden poetsen, even achter m'n laptop zitten, en hem vervolgens uitzetten, in m'n tas stoppen, andere zooi erbij stoppen, en dan rennen naar de bushalte..

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat
Hmm.. ik ga eigenlijk nooit meer naar de sportschool. Die paar keer dat ik wel ben geweest, ging ik volgens mij als eerste op de loopband.

Eerste ding dat je doet als je thuis komt van werk of school
Tas op de grond zetten, m'n jas uit, m'n schoenen uit en dan naar de wc. (Ja, ik weet het, vreselijk interessant). En daarna meestal de hond knuffelen en wat te eten scoren.



Eerste auto
De allereerste auto waar ik in reed, mijn leswagen (of je moet de auto's bij de Efteling meetellen, van die trapautootjes), was een rode volkswagen golf, die reed op diesel. Hij reed heel fijn, maar mijn eigen auto rijd lekkerder! Dat is een groene Fiat Panda :)

Eerste ongeluk/verkeersovertreding
Dit is een lastige.. Ik weet dat ik een keer bij het zwembad ben gevallen, dat ik toen mijn tand door de lip had, toen ik heel klein was.. Mijn eerste echte verkeersongeval weet ik echt niet meer. Het eerste wat ik me kan herinneren was toen mijn moeder en ik gingen oefenen voor het verkeersexamen, en dat ik toen tegen een geparkeerde auto aan fietste..

Eerste ding dat je wilde worden 'als je later groot bent'Rijk, denk ik.. Nee, ik denk dat ik zangeres wilde worden. Volgens mij wilde ik bij K3..

Eerste keus qua drinkenDat ligt er aan.. De ene keer cola en de andere keer thee..

Eerste keus dessertChocola! Iets met chocola, wat dan ook! :)

Eerste liedje dat in je opkomt
Caro Emerald - That Man 
What do I love that man! 
Geweldig nummer!


Eerste grote aankoop
Ik denk dat dat mijn digitale camera is, mijn roze. Niet dat deze zo heel erg duur was, maar ik was toen best jong, toen ik hem kocht, en toen was dat behoorlijk  veel geld. Ik geloof dat ik hem gekocht heb ik klas 1. Bovenstaande foto is gemaakt in klas 2, en ik weet zeker dat ik hem nog niet had op de basisschool, dus ik hou het op klas 1.

Eerste baantje
Dat was bij de bibliotheek in mijn eigen dorpje. 4,5 uur in de week werken voor het minimumloon. Het was wel leuk werk hoor, maar uiteindelijk ben ik gestopt, omdat het van 4,5 uur naar 2,5 uur ging, en ik dat toch echt te weinig vond.

Eerste keer in een vliegtuig
Die moet nog komen! Laten we hopen dat dat snel is, dat ik snel op vakantie kan gaan naar een warm land!

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide