dinsdag 25 juni 2013

Dingen die ik niet begrijp..


Soms vraag ik me wel eens wat dingen af. Logisch. Jij niet? Waarom hebben dingen bepaalde namen, hoe kwamen mensen op sommige ideeën.. Waarom, hoe, hoe, waarom.. Hier 10 dingen die ik niet begrijp..
1. Hoe komt het dat je in je dromen in je normale kleding rondloopt (meestal dan) en niet in je pyjama?
2. Waarom blijven mensen ALTIJD zeuren dat ze te dik zijn?
3. Wat hebben lieveheerbeestjes met 'de lieve heer' te maken?
4. Stel, je bent naar een feestje geweest. Je hebt behoorlijk veel alcohol op, en je bent best dronken. Stel je gaat slapen, en er zit een mug in je kamer die wel zin heeft in jouw bloed.. Als deze jouw bloed dan drinkt, wordt hij dan ook dronken?
5. Wie kwam er in godsnaam op het idee om eieren te gaan eten? Hee, er valt daar iets uit die kip, laat ik het eens op gaan eten..
6. Waarom heet spekkoek spekkoek? Er zit geen spek in, en er zitten niet van die snoepspekken in.. Hmm Weird?
7. Waarom moeten mensen nadenken als je ze naar hun leeftijd vraagt? Ze moeten nadenken, en daarna gaan ze giechelen.. Ben je soms vergeten hoe oud je bent?
8.  Als je een broek aan hebt, heb je (meestal) broekzakken. Als je een rokje met zakken aan hebt, zijn het dan rokzakken?
9. Zit er peper in peperkoek?
10. Hoe het komt dat je altijd de verkeerde rij kiest in de supermarkt?

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide