donderdag 9 mei 2013

Damn you auto correct

funny auto-correct texts - A Cinco de Mayo Treat!
Soms maakt je telefoon hele falende dingen van de dingen die je typt, dankzij de autocorrectie.. Damn you autocorrect 'spaart' de leukste fails.. Altijd leuk om wat te lachen!


Iedereen kent de autocorrectie wel. Soms kan het heel handig zijn. Maar vaker is het dat niet. Zinnen komen er krom uit, en vaak stuur je iets wat totaal het tegenovergestelde is van wat je bedoelt. En dat kan soms hilarische situaties opleveren!

Ik heb ook een aantal autocorrectie fails gehad..
- Je frustratie willen uiten, dan Aarrghhh typen, en dat er dan Aardigheden uit komt.. Ja, niet helemaal hetzelfde..
- Princess Diaries wordt Prinses Diarree
-
Met het nieuwe Swype wat nu op mijn telefoon zit, wordt Trouwens iedere keer veranderd in Treurend
- Doe stralende frietkraam iedereen van mij!
(Dat is dus 'doe straks de groetjes aan iedereen van mij!')

Die van mij zijn alleen lang niet zo grappig als die van Damn you auto correct, al hebben we behoorlijk gelachen om 'prinses diarree'.. Hieronder nog een aantal hele leuke autocorrect fails..

funny auto-correct texts - Picture This Classic DYAC! Cops Get An Upgrade

funny auto-correct texts - New Boy Band

funny auto-correct texts - It’s Good You Always Remember That

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide