donderdag 2 mei 2013

Dag 191 t/m 210

Voor diegenen die het niet weten; ik ben met een 365 day photo challenge bezig. Ik ben, helaas, al een keertje opnieuw moeten beginnen, maar ik ben nu goed op weg! Met mijn nieuwe spiegelreflexcamera, worden de foto's nog mooier dan voorheen! Vandaag dag 191 t/m 210. Enjoy!

Dag 191
Allemaal leuke dingetjes mee genomen vanuit de Love & Marriage beurs waar ik ging mee helpen voor school..

Dag 192
Dit wordt mijn nieuwe logo voor Blosses! Wat vinden jullie ervan?

Dag 193
DE LUCHT IS ORANJE OMG!


Dag 194
Vergeten een foto te maken, toen ik al half lag te slapen.. Dan maar snel een foto maken van mijn kast. Omdat dat zo vreselijk interessant is.


Dag 195
Misschien hebben jullie wel gehorod van NL doet, of zelf ook mee gedaan. Ik heb ook een opdracht gedaan voor de kindertelefoon. Wervingsposters opgehangen. Niet erg interessant, maar zij waren er blij mee, en ik heb studiepunten erbij. En een mooie oorkonde!


Dag 196
Ziet dit er niet lekker uit? Dit was in een zaakje in Etten-Leur.


Dag 197
Paashaasjes!

Dag 198
Wat doen we met felgele en donkerblauwe klei waar we niets mee kunnen? Juist, mengen! Beetje jammer dat deze klei ongelooflijk plakt, en zodra ik dit blaadje van mijn hand af haalde, hij helemaal uit elkaar viel.. Note to self: Geen fimo kopen via Ebay..


Dag 199
Op school lagen overal van deze bloemen ballonnen. Leuk joh, ze piepen ook zo geweldig! Brrr, akelig geluid!


Dag 200
Zelfs in lokalen staan wegwijzer borden!


Dag 201
Uiteindelijk zijn de blaadjes wel gelukt! En nog een slak en een rupsje!


Dag 202
Nomnomnom, vanille cola!


Dag 203
Pandaa!


Dag 204
Okee er zijn behoorlijk veel foto's van Fimo.. Maar deze cupcake ziet er wel echt uit om op te eten, niet dan?


Dag 205
Ook honden houden van Coca Cola!


Dag 206
Net 6 shirts gedrukt voor de verkiezing van marketeer of the year. Zien ze er niet leuk uit?


Dag 207
Nep oreo in een potje! :)


Dag 208
Tijdens een lazy day toch nog een beetje aan school werken..


Dag 209
Feestelijke paascake!


Dag 210
Of er lopen ineens kamelen door het winkelhart van Breda..



0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide