maandag 22 april 2013

Wat is dit?


Op school deden we een soort spelletje. We moest en allemaal een ambigu voorwerp meenemen, oftewel een voorwerp waarvan niemand wist wat het was. Dit was wat ik mee nam. Mensen moesten raden wat het was. En wat kwamen daar een leuke dingen uit!

Eerst werd het beschreven als een rood, rond ding. Vervolgens als een pokébal.. Daarna kwamen de serieuzere opmerkingen. De meeste meiden wisten natuurlijk wel wat dit was, maar de jongens hadden geen idee. Ze dachten dat het een standaard voor een koptelefoon was, iets van een kermis, een geur iets van breeze of een iets voor de luchtvochtigheid.. Ze hadden werkelijk geen idee.
Voor als je niet weet wat het is, het is iets om je nagels mee te drogen. Je doet je handen ertussen, duwt op het oppervlak, en dan komt er lucht uit, waardoor je nagels drogen.

 Bron
Ook dit werd door de meisjes snel doorgegeven. De jongens dachten echter dat het iets was om mee te scheren, of zelfs om pillen te verpulveren. Maar, dit is natuurlijk (ik weet niet hoe het heet) iets om pluizen van je kleding af te halen.

En zo waren er nog wat voorwerpen, zoals een tasverstuiver, waarvan de meeste jongens niet wisten wat het was. Toch typisch!

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide