donderdag 28 februari 2013

Februari Fotodagboek (part 2)

Hee! Hier is deel 2 van mijn fotodagboek van Februari. Deel 1 kun je hier vinden. Enjoy!

15.02.2013
Wat doe je als een vriendin van je een 'ik haat carnaval' blogpost op haar weblog zet? Juist! Dan spam je haar in de reacties helemaal vol met de leukste carnavalsliedjes!
Eens even gaan tellen hoeveel douchegels en bodylotions/body butters ik nog heb.. Let's see.. 16 zeep/douchegel 5 body lotion en 5 body butter.. 



Vandaag alleen thuis, dus dan nemen we Job maar mee naar boven! Hij wilde alleen niet zo graag op de foto, hij denkt dat we hem zo niet kunnen zien...


Tijd voor een lekkere lunch! 2 boterhammen met kaas, scrambledd egg en gebakken bacon! Nomnomnom


En mijn schatje ligt op mijn schoot (nouja, half op schoot..) te slapen terwijl ik probeer nog wat blogjes te typen..


 16.02.2013
En maar weer aan school werken. Is dat twitter op mijn laptop? Nee hoor...


Alice goes down the rabbit hole! Ik was begonnen in Alice in Wonderland, en toen zag ik ineens dit in het boek. Supergrappig!


Is onze Chico niet fotogeniek?


17.02.2013
Mijn favoriete pizzaa! Capriciossa met spek (Oftewel: tomatensaus, kaas, ham, champignons en spek) Nomnom!


Volgens de Cosmopolitan mijn beste liefdesmatch: Ed Westwick, dat vinden we helemaal niet erg!


Begonnen met kaarten maken; zie hier het begin van mijn Alice in Wonderland set!

20.02.2013
Lekker met mama de stad in, en koffie gaan drinken bij de Hema. En wat voor een koffie! Zie die mooie kleurtjes! Koffie met hazelnootlikeur en een hele grote toef slagroom! En natuurlijk een lekkere muffin erbij :) Nomnomnom..


Ons hondje was helemaal uitgeput..

21.02.2013
Kom dan konijntje, kom dan, kom dan! Je zou het niet zeggen, maar hij wilde heel erg graag mee naar huis! Alleen niet zo graag op de foto..


Mooie quote van John Lennon in de Cosmopolitan


Mijn handcrème van Etude House is eindelijk binnen! 'Hi! I'm Easern Glass Owl, the best night hunter with a pretty heart-shaped face mask. I utilize my features like high tech equipment, so I can hunt very well even in dense forest al night. However, I am in danger of extinction because hunting has become so difficult with lesser natural areas. Please help me to fly freely again!'
Een van de redenen dat ik deze handcrème heb gekocht. Wie wil dit schattige uiltje nu niet redden?


Het margarinebriefje.. Hebben jullie er wel eens van gehoord? Ik in ieder geval niet. Zo'n kalender kan nog best informatief zijn! 

23.02.2013

Nieuw spelletje gedownload!


24.02.2013
Wat een verassing. Ik wil naar buiten, met de auto weg.. ligt er weer sneeuw!


Kijk wat ik tegen kwam! Kennen jullie Mr. Feeny nog? Nee? Okee dan moet je nu heel snel Boy Meets World gaan kijken!


Dan maar m'n kamer opfleuren, met deze leuke 'keep calm' quotes!


26.02.2013

Onze Job uitlaten en tegelijkertijd allemaal foto's maken..


Dit huisje verdient uitleg. Dit is 'het huisje' (zo noemden wij het altijd) op de speelplaats van onze basisschool. Hier gingen we altijd in zitten. Nouja, ik niet, want ik was bang dat er vieze beesten in zaten, maar het gaat om het principe.. Toch leuk om te zien dat hij er nog steeds staat!



Krijgen jullie ook zo'n lente gevoel van deze foto's?


Nieuwe layout! Wat vinden jullie er eigenlijk van?


27.02.2013
Outfit van vandaag! Met mijn nieuwe broek! Ik vind hem echt super tof!


Leuk toch, die mini's van de Albert Heijn?


28.02.2013
Dus het woord kanarie afgeleid van hond.. Interessant..


0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide