vrijdag 4 januari 2013

Welcome January!

Januari is al eventjes bezig, maar ik had het druk, dus nu even een update over December, waarmee we januari gelijk verwelkomen.
December was een leuke, maar dure maand. De maand van Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Een maand waarin we na veel jaar weer vuurwerk hadden, maar waarin ik ook weer herondekte dat ik eigenlijk best bang ben van vuurwerk. Een maand waarin ik zo'n 14 kerstkaarten heb verstuurd, en er ook een aantal heb terug gekregen. 
Een maand waarin ik te weten ben gekomen, welke studie ik waarschijnlijk ga doen. Een maand waarin het 12-12-12, 12:12 was, iets wat een hele tijd niet meer zal gebeuren. Een maand waarin de wereld niet verging. Een maand vol cadeaus, gegeven en gekregen. Een maand waarin ik een supertoffe serie ontdekt heb, en een maand waarin ik aftelde tot mijn rijexamen.



Deze maand heb ik 3 kaartjes gestuurd, naar Finland, Duitsland en Maleisié.
Ik heb 4 kaarten ontvangen, uit Duitsland, Rusland, Belarus en Taiwan. De bovenste twee vind ik het mooist.

Totaal ontvangen: 81

Shoplog

Deze maand niet zoveel gekocht, maar toch een shoplogje voor jullie! Enjoy!


0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide