dinsdag 1 januari 2013

Welcome 2013!



2012 is weer voorbij, en we leven nog steeds! 2013 begint eindelijk. Tijd voor een overzichtje!

2012 was het jaar waarin ik slaagde, waarin ik veel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes maakte. Waarin ik ook contact bleef houden met hen, ook al zag ik hen niet iedere dag meer. Het jaar waarin ik een foute studiekeuze maakte, maar waarin ik ook besloot hoe ik dit op ging lossen. Het jaar waarin ik voor het eerst in een auto mocht rijden, en waarin ik niet meer iedere dag op de fiets naar school hoefde. Een jaar waarin ik een stuk volwassener werd. Een jaar waarin ik een supertoffe introweek had, een jaar waarin ik veel nieuwe mensen ontmoet heb. Een jaar waarin ik mijn haren kort heb geknipt, en een jaar waarin ik wilde dat mijn haar lang was. Een jaar waarin ik mijn haar zelf heb leren krullen.
Een jaar waarin ik nieuwe websites ontdekte, zoals Goodreads en Bored Panda. En nieuwe televisieseries, zoals Pretty Little Liars, Once upon a Tim, Awkward. en New Girl. Nieuwe muziek, zoals Linkin Park..
Ik ontdekte dit jaar ook nieuwe webshops, zoals die van the Beauty Bakery, Kitschteit en Ebay

Een jaar waarin ik 39 boeken heb gekocht, en 33 films. 22 nieuwe topjes, en 8 nieuwe jurkjes. 11 broeken/rokjes en zo'n 10 verschillende soorten sieraden. 16 dingen van make-up en 7 paar nieuwe schoenen.

Voornemens 2012
- Slagen Check!
- Verliefd worden (wtf is dit voor doel? xD)
- Dagboek bijhouden Check!
- Examenfeest geven Check!
3 van de 4 doelen behaald. Nummer 2 niet, maar dat is eigenlijk ook een onzindoel..



2013 wordt een jaar waarin ik iedereen ga laten zien wat ik kan. Een jaar waarin ik mijn gemakzucht opzij zet, en waarin ik gewoon naar de universiteit ga, en de beste punten ga halen die ik me maar kan wensen. Een jaar waarin ik een studie ga doen die ik echt leuk vind, en waar ik echt gelukkig van word. Een jaar waarin ik mijn boekenkast ga aanvullen tot wel 200 boeken, en een soortgelijk aantal DVD's. Een jaar waarin ik mijn eerste echt grote concert ga beleven, en waarop er nog vele zullen volgen. Een jaar waarin ik eindelijk zelf mag autorijden, en mijn fiets in de schuur kan blijven staan.
Een jaar waarin ik ga leren om fatsoenlijk m'n nagels te lakken met mijn linkerhand, en waarin ik ook zeker ga stoppen met nagelbijten.

Voornemens 2013

- Propedeuse halen
- Rijbewijs halen
- Iedere week minstens 2 boeken lezen
- 365 day photo challenge afmaken
- Stoppen met nagelbijten

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide