maandag 7 januari 2013

Op zoek naar Canon

Ik wil een nieuwe camera. Mijn oude camera heb ik gekocht toen ik in klas 1 zat, voor, ik geloof, zo'n 100 euro. Hij was roze (!), en deed het oké. Nu, inmiddels weer wat jaartjes later, is hij heel erg traag, zijn de foto's minder scherp, en ben ik gewoon toe aan een nieuwe camera. Al best wel lang, droom ik van een spiegelreflexcamera. Maar in mijn hoofd, waren die zo rond de 1000 euro, en dat is toch best wel veel. Gisteren ging ik kijken, en zag ik de Canon Eos 1100D. Spiegelreflexcamera, voor maar €350 euro. Toevallig heeft mijn vader dezelfde. Vandaag ging ik hem uitproberen, en de foto's zijn echt prachtig geworden. Die moest ik natuurlijk wel met jullie delen!














2 reacties:

Dave zei

Mijn eerste cameraatje was één van de Aldi. Ook een honderd euro ofzo. Dan toen de batterij na een jaar begon te verslijten wou ik een spiegelreflexcamera kopen. Mijn pa had een Nikon en had al een lens of drie-vier dus koos ik ook voor Nikon, dan kon ik zijn lensen gebruiken en was het voor mij ook goedkoper uiteraard.
Hiermee heb ik toch een jaar of drie, vier gewerkt tot ik vorig jaar in september een nieuwe kocht. Meer mogelijkheden en meer pixels. Mijn oude camera heb ik nog kunnen verkopen voor 200 euro.
Je foto's zien er leuk uit. Die ene foto van het onderdeel van de hond (denk ik), is dat zijn oor of zijn achterste? =)

Mariska zei

Dat scheelt wel, dat je je oude hebt kunnen verkopen.. Haha de foto is van zijn oor ;)

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide