donderdag 3 januari 2013

Dag 104 t/m 123

Voor diegene die het niet weten: Ik ben met een 365 day photo challenge bezig, en tot mijn spijt ben ik opnieuw moeten beginnen.. Vandaag de foto's van dag 104 t/m 123. 


Dag 104
Mam had een nieuw kerststukje gekocht voor op de tafel, dus kreeg ik haar oude. Jeej!

Dag 105
Jaja, in de vakantie moeten we wat te lezen hebben!


Dag 106
Zie hier, het nieuwe kerststukje! Ik vind hem best wel tof, alleen vanaf de voorkant is het net of je gewoon een houten bak op tafel hebt gezet, dat is wel jammer..


Dag 107
Sneeuwman! Als we geen echte sneeuw hebben, dan maar zo!


 Dag 108
We hebben niet zoveel ruimte onder de kerstboom voor cadeaus, Job heeft die plek namelijk al ingepikt!

Dag 109
En nu maar leren, leren, en nog eens leren voor de tentamens..

Dag 110
Ik kreeg van mama voor mijn tentamen een gelukskoekje mee. Dit stond er in. Het is de tegenwind, die de vlieger doet stijgen. Ik vind het een mooie tekst, maar hij is wel diep..

Dag 111
Ik had zin om eens een keer een avondje uit te gaan. So that's what I did! Hier mijn outfit.


Dag 112
Last Christmas, I gave you my heart... Nee, toch niet. Ik vond het gewoon heel tof dat de schaduw van mijn hartjes-spiegel, een hartje was. (Ja, dat is ook heel erg logisch.)


Dag 113
Gezellig monopolie doen met m'n ouders. Drie maal raden wie er als eerste af was.


Dag 114
Toch nog wat ruimte kunnen maken. Jeej, cadeautjes! (Er komt trouwens ook nog een filmpje over wat ik heb gekregen, leuk he)


Dag 115
Lekker kerst ontbijtje!


Dag 116
Gourmetten op tweede kerstdag met het hele gezin. Die kaas staat heel erg gevaarlijk, naast mijn bord...


Dag 117
Vandaag gingen we winkelen in Roosendaal. Overal sale! En in het winkelcentrum waren plafond schilderingen, waaronder deze. Je begrijpt dat ik wel een foto moest maken..


Dag 118
Kerstkaartjes!


Dag 119
Lekker Bowlen met ons vriendenclubje. Hier is het net alsof ik heb gewonnen, hihi. (Ik werd tweede, maar ik gooide wel een Strike. :) )


Dag 120
Ook al is kerst voorbij, de kerstboom staat nog steeds!


Dag 121
'Cause Baby, you are firework!' Voor het eerst sinds lange tijd, hadden wij ook weer eens vuurwerk om af te steken. Ikzelf bleef veilig in de deuropening staan, met natuurlijk mijn camera om foto's van het vuurwerk te maken..
 

Dag 122
Beetje jammer dat ik met nieuwjaarsdag moest werken. Maarja, het was dat of met Kerst. Dus we hebben ons erdoorheen geslagen. Met wel een soepje in de pauze. (Het was trouwens echt rare soep, er zat iets van alcohol in (hoorde ik later), en eireepjes en spek..)


Dag 123
Vandaag een schoolopdrachtje bij de schaatsbaan in Haaren. Naast de baan, hadden ze het heel gezellig ingericht, en konden mensen wat drinken. Gezellig toch?


0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide