donderdag 31 januari 2013

18 dingen waar ik over droom

De titel van deze post kun je op twee manieren opvatten. Dingen waarvan ik graag wil dat ze waarheid worden, of wat ik ook daadwerkelijk droom als ik ga slapen. Ik ga het tweede doen. Maar wie zegt dat de dingen waar ik over droom, ook niet werkelijk mijn dromen zijn?

1. Soms droom ik in het Frans. (Ja echt waar, en ik versta alles, en ik praat zelf ook Frans. Alleen jammer dat ik werkelijk geen idee meer heb waar de droom over ging wanneer ik wakker word..) Dit gaat op twee verschillende manieren. Of ik loop rond in een of ander oud spookstadje in Frankrijk, waarin iedereen Frans praat en om de een of andere reden ook zingt. Of ik loop in Frankrijk en ben op zoek naar de Eiffeltoren (want die is ook zo moeilijk te vinden..)
2. Ik heb één droom die heel vaak terugkomt. Ik zou graag vertellen waar die over gaat, alleen weet ik dat zelf niet.. Het klinkt heel vaag, maar zodra ik wakker word, weet ik alleen dat ik 'de droom' weer heb gehad. Waar hij over gaat? Ik heb werkelijk geen idee..
3. Britse jongens met een super sexy accent.. (Zwijmel, zwijmel..)
4. Ik droom ook altijd over dingen die binnenkort gaan gebeuren. Over hoe het zou gaan verlopen. Je wil echt niet weten hoeveel verschillende scenario's van mijn rijexamen ik al gedroomd heb..
5. Ik droom niks (dat schijnt niet te kunnen, maar goed)
6. Ik droom dat ik droom
7. Ik droom iets en dan word ik wakker met een geweldig idee voor een boek/blog/film/iets. OPSCHRIJVEN!!
8. Nachtmerries over lijstjes met 18 dingen..

9. Nachtmerries over enge beestjes, clowns, horrorfilms...
10. Dromen en weten dat je droomt, maar niet wakker kunnen worden...

Ik ga nu lekker toch nog dingen opschrijven, van de andere kant van dromen, want ik kom echt niet verder. En dat mag ik, want dit is mijn blog.

11. Britse jongens met een sexy accent
12. Rijk zijn
13. Gelukkig zijn, met een leuke baan en een grote vriendenkring enzoo
14. Franse jongens met een sexy accent
15. Heel heel heel héél veel chocolade
16. Een kast van een huis hebben, met ergens in de woonkamer ofzo een boekenkast, en als je dat één specifiek boek pakt, zwaait de deur open, en dan komt je in een privé bibliotheek terecht die 10x zo groot is als het huis...
17. Huisjes in Frankrijk, Spanje, overal waar het warmer is dan hier, zodat ik het nooit meer koud hoef te hebben!
18. Eindelijk 18 jaar zijn!

2 reacties:

Dave zei

Je bent in een verleden leven dan een Française geweest! =)
En een romance beleeft met een Britse soldaat in WO2 met een sexy accent? =)

Mariska zei

Hahaha balen dat ik daar niks meer van weet dan.. xD

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide