maandag 28 januari 2013

18 dingen die je nog niet wist over mij


Deze week ben ik jarig. Jeej. En daarom gaat mijn blog deze week helemaal over mij! Joehoe! Want nu mag het. Vandaag: 18 dingen die je nog niet over me wist (of misschien wel, maar boeiend)

1. Ik ben dol op pinguins, kuikentjes, panda's en eigenlijk alles wat je schattig kunt noemen
2. Als ik je heel aardig vind, dan zeg ik 'Ik mag jou!' en dat is inderdaad een hele grote eer als ik dat tegen je zeg. Dit is ook gelijk het begin van een hele goede vriendschap
3. Ik heb nog nooit 'ik mag jou' tegen een jongen gezegd
4. Ik heb het altijd koud. Altijd. Als ik lekker in een zomerjurkje in de tuin zit met 30 graden, en ik ga even naar binnen om wat drinken te pakken, dan bevries ik bijna als ik het huis binnen stap.
5. Ik schrik als ik dingen tegen mijn gordijnen aan hoor vliegen. Zelfs als ik weet dat het lieveheersbeestjes zijn.
6. Ik maak overal foto's van.
7. Ik vind eten heel erg leuk. En slapen. En dagdromen. En en en en en...
8. Ik vind het heel lastig om 18 dingen over mezelf te verzinnen
9. Ik vind groenten heel erg vies
10. Ik vind een heleboel boeken leuk. Zelfs boeken die ik niet heb gelezen.
11. 25 is mijn lievelingsgetal, turqoise mijn lievelingskleur, en 11.11 mijn lievelingstijd
12. Ik heb geen lievelingseten, dat verandert namelijk te vaak. (Lasagna, Pannekoeken, Pasta Carbonara, Macarons..............)
13. De White Mocca is mijn vaste bestelling bij de Starbucks
14. Als ik koekjes/cake/iets bak, dan wil ik altijd al het deeg opeten
15. Vroeger had ik echt een hekel aan carnaval
16. Mijn favoriete geurtje is het rode appeltje van Nina Ricci, alleen heb ik deze niet..
17. Valentijnsdag breng ik het liefste door met een goede dvdbox, een lekkere deken, een kop thee die nooit op raakt en een héle grote bak Baked Alaska van Ben&Jerry
18. Ik ben super grappig. (Dat is ook de titel van mijn eerste boek)

1 reacties:

Dave zei

Gelukkige verjaardag! Heb je je rijbewijs nu al gekregen?

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide