zaterdag 3 november 2012

Do we have talent?

Als ik Holland's got talent ga kijken, voel ik me altijd zo ongetalenteerd. Zo goed dansen als die mensen kunnen lukt me niet, en je wil me ook echt niet horen zingen. Op mijn DZP lijst stond wel dat ik mijn talent moest zien te vinden. En nee, die heb ik nog steeds niet gevonden. Maar op school kregen we hier een opdracht over, en het heeft me laten zien dat je je talent ook gewoon kunt ontwikkelen.

De opdracht was: Maak een filmpje over talent in Brabant. We hebben zitten brainstormen tot we hoofdpijn kregen, en uiteindelijk bedachten we een concept; You can do anything if you set your mind to it. En dat is ook zo. Als je iets écht wil, en je maar hard genoeg werkt, lukt het je uiteindelijk wel! (Behalve met zingen, als je nou eenmaal een stem hebt die niet mooi klinkt, wordt dat lastig te veranderen.) 
Maar goed, ik vond dit dus een mooie boodschap, en het komt ook goed naar voren in onze film. Daarom dat ik deze film met jullie deel!
Wat is jullie talent?

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide