zondag 18 november 2012

Binnenkort.. In de bioscoop

 bron
Naar de bioscoop gaan is leuk. Dat is gewoon een feit. Nu komen er binnenkort een heleboel toffe films uit. Benieuwd welke? Kijk dan verder..

Cloud Atlas poster 2
Cloud Atlas
Dit is een film, gemaakt naar het boek van David Mitchell. Het boek ken ik niet, maar het lijkt me een goed verhaal. Op Pathé staat het volgende:
'Cloud atlas vertelt 6 verhalen die zich in verschillende tijd en op verschillende plaatsen afspelen en die onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. '
'.. Het is een episch verhaal waarin de acties en de gevolgen van onze levens impact hebben op een ander, door middel van het verleden, het heden en de toekomst, wanneer één ziel omgetoverd wordt van een moordenaar tot een verlosser en één enkele daad van vriendelijkheid ervoor zorgt dat eeuwen later een revolutie ontketend wordt.'
Het lijkt me wel een spannende film. Hij komt 29 November in de bioscoop.


                                                The Hobbit poster 2
The Hobbit
Voor degenen die dit niet kennen (shame on you!) Dit is van Lord of the Rings. Goed, goed, ik heb het boek ook niet gelezen. Maar de films heb ik meerdere malen gezien. En nu komt er een nieuwe! We like! Ditmaal is Bilbo de hoofdpersoon. 12 December in de bioscoop!


The Host Poster
The Host (Zielen)
Heel erg toevallig, een paar dagen geleden schreef ik over dit boek in een blogje. Ik wist al wel dat deze verfilmd zou gaan worden, maar ik vermoedde dat dit nog wel even zou gaan duren. Maar blijkbaar komt deze film 29 maart uit. Wil je weten waar het over gaat? Zoek in dat blogje even het boek Zielen op.

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide