dinsdag 30 oktober 2012

Nederland leest weer!

Vanaf donderdag is het weer Nederland leest. In deze week willen ze stimuleren dat meer mensen, en vooral jongeren, boeken gaan lezen. Je kunt het wel vergelijken met de boekenweek. In de weken van Nederland leest, die dit jaar loopt van donderdag 1 t/m vrijdag 30 november, krijg je een gratis boek bij je bibliotheek.

De donkere kamer van Damokles - luxe editie in de boekwinkel
Boeken gratis krijgen, dat vinden we leuk! Het boek dat je dit jaar krijgt, is De donkere kamer van Damokles van Willem Frederik Hermans. En natuurlijk komt deze in de witte 'nederland leest editie', net zoals vorig jaar het boek: Het leven is vurukkuluk uitkwam.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik dit boek nog niet gelezen heb. Maar hij lijkt me erg interessant, dus ik ga hem zeker halen donderdag!

Boekenfestijn
Vanaf donderdag is er ook weer een boekenfestijn in Eindhoven. Honderden nieuwe, en tweedehands boeken te koop voor een heel klein prijsje! Op de website vind je meer info. Maar het is zeker de moeite waard om een kijkje te gaan nemen.

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide