maandag 1 oktober 2012

Ik heb het zó druk.. Of toch niet?

Wij Nederlanders klagen. We klagen veel. Een van de dingen waar we veel over klagen, is dat we het zo vreselijk druk hebben, en dat we nooit tijd hebben om iets leuks te doen. Maar is dat eigenlijk wel zo? Op school kreeg ik een lesje Time Management, en dat heeft echt mijn ogen geopend. Ik heb veel meer vrije tijd dan ik eigenlijk dacht! Ik besloot om dit ook maar eens met jullie te delen.


Wij kregen de opdracht om deze weekplanning zo eerlijk mogelijk in te vullen. De tijd die je naar school gaat, de tijd die je slaapt, eet, etc. Televisie kijken en bloggen hoor je er niet in te zetten. Hieronder kun je mijn tijdsplanning voor deze week zien.


Nou moet ik toegeven dat ik deze week wel erg weinig contacturen heb, in verband met het tentamen dat eraan komt, maar goed, dit is dus mijn planning voor deze week. Als je de witte vakjes telt, komt je erachter dat dit er 54,5 zijn. Ik heb dus 54, 5 uur in een week vrij!
Nou moet je natuurlijk toegeven dat zo'n planning niet helemaal 100% klopt. Soms slaap ik meer, en soms slaap ik minder.. Dat is van te voren lastig te zeggen. Bovendien staan ook alleen het aantal contacturen erin, en dus niet de tijd die je er zelf thuis aan besteed.

Mijn leraar zou zeggen, je hebt nu deze week dus 54 uur om aan school te werken! Maar aangezien ik niet helemaal getikt ben, ga ik dat niet doen.. Het wordt tijd voor een nieuwe hobby!






0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide