vrijdag 5 oktober 2012

Hobby gezocht!

Laatst had ik het over tijdsplanningen, waarin ik ook mijn eigen tijdsplanning heb ingevuld. Misschien weten jullie wel, dat daaruit bleek dat ik ontzettend veel vrije tijd over heb. En wat moet een mens met zoveel vrije tijd? Juist! Een hobby!

Sporten doe ik niet, dus dat is al geen optie. Naar de sportschool gaan vind ik zo af en toe wel leuk, maar voor die prijs is het gewoon niet leuk meer. (Plus ik moet erheen fietsen, en dat wordt ook niks..). Met vrienden afspreken vind ik hartstikke leuk om te doen, maarja, zij moeten natuurlijk wel naar school..
Winkelen is ook leuk, maar dat is ook echt een ramp voor je portemonnee als je dat iedere dag doet.

Dan hebben we natuurlijk nog televisie kijken, films opzetten, computeren, dat soort dingen.. Eerlijk gezegd vind ik dat zonde van m'n tijd. 's avonds televisie kijken of even een spelletje doen, dat gaat wel. Maar als je dag in dag uit dat doet, de hele dag, dan wordt je daar ook niet heel erg gelukkig van. (Tenzij je World of Warcraft doet.. Hee, misschien moet ik dat eens gaan doen?)

Ik wil eigenlijk iets creatiefs. Schrijven doe ik af en toe al, op mijn blog natuurlijk, maar soms ook verhalen. Maar ik wil toch eigenlijk wat anders. Dus heb ik wol gekocht bij de Zeeman en ben ik begonnen met het breien van een sjaal.. Leuk hoor, maar ik voel me net een oma'tje...

Misschien weet iemand van jullie iets?

3 reacties:

Anoniem zei

ik denk dat zelf sieraden maken leuker is dan breien haha

Mariska zei

Ja, dat is ook een leuk idee! :)

Michelle zei

Haha breien zou ik zelf ook niet snel doen, maar mijn tante doet vilten. Daar kun je ook hele leuke dingen mee maken! En wat misschien ook leuk is, is je verdiepen in koken of bakken? :)

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide