maandag 8 oktober 2012

Doel voltooid: Movie Challenge

Jawel, weer een doel af! Dit maal de movie challenge, ik moest van mezelf (minstens) 100 films kijken. En dat heb ik gedaan! Sommige films meer dan 1 keer, maar dat maakt niet uit.. Wil je weten welke films ik heb gezien? Lees dan verder ;) Ik zal bij sommige ook commentaar geven.

Films zijn leuk, misschien staan hier onder nog wat ideeën voor films voor je?
1. Memoirs of a Geisha
2. Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 (bioscoop)
3. Sisterhood of the traveling pants 1
4. Discovery of heaven
Naar het boek van Harry Mulisch. Het boek heb ik nog niet gelezen, maar de film vond ik nogal vaag.. Het was wel mooi, alleen het einde vond ik stom.
5. Devil wears prada
6. The green mile
7. DVD box Gilmore Girls seizoen 2
(Ja ik weet het, een serie is geen dvd, maar ik vind dat als ik een heel seizoen gekeken heb, dat deze ook wel op het lijstje mag..)
8. The color purple
Verschrikkelijke film
9. The Santa Clause
10. The Santa Clause 2
11. Nightmare before christmas
12. Fred Claus
13. Flikken maastricht: De film
14. Tirza
Wederom een film naar een boek, dit maal van Arnon Grunberg. Deze heb ik wel gelezen, en ik moet zeggen dat het boek veel duidelijker was. Je snapte de film ook alleen als je het boek had gelezen. (Dat weet ik, want we keken hem in de klas en zo'n beetje niemand leest nog, dus vrij weinig mensen snapten de film)
15. Bad Teacher
16. The Golden Compass
17. Sherlock Holmes
18. Eclipse
19. Dirty Dancing 1
Blijft leuk :)
20. Dirty Dancing 2
21. The Island
22. Nim's Island
23. Forrest Gump
24. Stardust
25. Four weddings and a funeral
26. As you like it
27. Alice in Wonderland
28. Legend of the Guardians
29. Bridget Jones Diary
30. Bridget Jones edge of reason
31. Monsieur Ibrahim et le fleurs du Couran
Je raadt het al, deze film keken we bij Frans. Overigens wel een hele mooie film.
32. Confessions of a shopaholic
33. The Curious Case of Benjamin Button
34. Young Victoria
35. Big Fish
36. V for Vendetta
37. Rumor has it
38. Role Models
39. Gooische Vrouwen
40. Rapunzel
Zeg wat je wilt, maar Disney films zijn gewoon awesome :)
41. Love Happens
42. Whip it
Deze is echt leuk! Gaat over een meisje dat gaat rolschaatsen. Is niet meer echt van deze tijd, maar dat maakt het juist zo'n leuke film!
43. Princess Diaries 2
44. Grown Ups
45. Did you hear about the morgans?
46. Breaking Dawn, Part 1
47. De eenzaamheid van de priemgetallen
Als je een hele slechte film wilt kijken, moet je deze opzetten. Wat een vreselijke film...
48. Haar naam was Sarah
Deze is echter héél mooi. Ik hou eigenlijk nooit van oorlogsfilms, maar deze... Ik weet overigens ook niet of ik hem nog een keer ga kijken hoor, hij is heel mooi, maar ik had moeite m'n tranen in te houden bij deze film. En dat terwijl ik eerlijk gezegd nooit huil bij films..
49. The Hunger Games (Bioscoop)
Hoe kan deze ook ontbreken op mijn lijst..
50. Friends with benefits
51. Fools Rush In
52. Rien à déclarer
Ik hou echt van die Franse humor films, dit is er ook zo één... Zo leuk!
53. Julie & Julia
54. Marley & Me
55. Letters to Juliet
56. Disaster movie
57. Geek charming
Dit is echt zo'n tiener film.. Leuk voor één keer, maar niet echt voor herhaling vatbaar
58. Mean Girls
59. Mannen die vrouwen haten
Hier snapte ik vrij weinig van.. Toch maar eens de boeken gaan lezen
60. How to lose a guy in ten days
61. The Truman Show 
62. Killers
63. Red Riding Hood
Leuke film! Zeker een aanrader!
64. Maid in Manhattan
65. Dark Shadows (bioscoop)
Zo leuk! :) Maar natuurlijk, het is een Tim Burton
66. The rebound
67. Nim's Island
68. Dorian Gray
69. 21 Jump Street
70. Rock of Ages (bioscoop)
71.
Ghosts of my girlfriends past
72. Hairspray
73. Inkheart
Leuk verhaal! Uitvoering was ook goed, ik ben nu echt benieuwd naar het boek van Cornelia Funke
74. Ella Enchanted
75. Percy Jackson
76. Harry Potter and the Chamber of secrets
77. Wild Child
78. Bedtime Stories
79. Hercules
Wederom Disney! Blijft leuk :)
80. Letters to Julliet
81. Dr. Dolittle 5
82. 50 first dates
83. Dirty Dancing
84. Edward Scissorhands
Deze Tim Burton is ook al zo leuk!
85. Aquamarine
86. The Island
87. The Librarian
88. Night at the museum 2
89. Harry Potter and the prisoner of Azkaban
90. Beauty and the Beast
Love it!
91. Grease
92. Liar Liar
93. Shrek 4 (Happily ever after)
94. V for Vendetta
95. The Jane Austen book club
96. Couples Retreat
97. Bridget Jones Diary
98. Dear John
99. Moordwijven
100. The Notebook

Veel verschillende films, zoals je kunt zien.. Deze challenge was eigenlijk echt heel makkelijk. Ik denk dat ik bij mijn volgende Day Zero Project ga doen: Ga zoveel keer naar de bioscoop. In dit lijstje ben ik ook 4 keer geweest, en erna ook nog een keer (Naar Magic Mike!) Dus dat zou iets leuker/moeilijker/uitdagender worden.. Anyway, dit is dus weer een doel dat ik kan afstrepen!


0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide